Co z tego, że posiadasz najlepszą na świecie stronę skoro nikt jej nie odwiedza? Musisz zadbać o skuteczną promocję, która zapewni odpowiednią liczbę odwiedzających.
Polega na poprawieniu zawartości witryny pod kątem wyszukiwarek oraz zwiększaniu liczby odnośników do pozycjonowanej witryny. W efekcie strona znajduje się wyżej w wynikach wyszukiwania.
Jest procesem długoterminowym, dającym mniejszy, ale długotrwały zysk. Należy oczekiwać, że dojście pierwszej dziesiątki w wynikach wyszukiwania będzie trwało przynajmniej 3 miesiące.
zalety | wady |
---|---|
trwałe efekty | drogie dla popularnych fraz |
pozycja w zwykłych wynikach wyszukiwania | należy poczekaćna wynik |
Koszty:
Polega na umieszczaniu sponsorowanych odnośników wyświetlanych obok wyników wyszukiwania. Samodzielnie ustala się przy jakich wyszukiwaniach reklama będzie wyświetlana.
Prawidłowe prowadzenie kampanii zapewnia odwiedziny osób zainteresowanych produktem lub usługą. Daje ona natychmiastowe rezultaty, ale działa krótko.
zalety | wady |
---|---|
natychmiastowe efekty | dokładne dopasowanie treści do grupy docelowej |
droższe niż pozycjonowanie na dłuższą metę | krótkotrwałe efekty |
Koszty:
Czytelne projekty strony przygotowane przez kreatywnych grafików i projektantów.
Główną cechą systemu CMS (System Zarządzania Treścią) jest możliwość edytowania publikowanych na stronie treści za pomocą edytora typu WYSISYG, którego działanie zbliżone jest do popularnego programu MS Word, to co widzisz jest tym co dostaniesz.
System CMS umożliwia dodawanie nowych stron oraz modyfikację ich układu (drzewa strony).
Przślij nam specyfikację planowanego serwisu internetowego a przygotujemy dla Ciebie wycnę i umówimy się na spotkanie w celu omówienia szczegółów.